2011年4月8日(咩咩3歲3個月又20天)

今天咩咩學校舉辦台語講古及英文說故事比賽....

3月初時Joan問我要不要幫咩咩報名台語講古....

問題是...咩咩根本不會說台語....

Joan說台語歌謠也可以....我想起咩咩會唱白鷺鷥....

反正也是好玩....我一向志在參加不在得獎啦....

就幫咩咩報名了....有一個月的時間可以訓練咩咩....

而且Joan說....不能只有唱....還要加動作...

害我一直想要做什麼動作教咩咩...編了一套....

叫咩咩跟著我做...結果大牌咩居然冷冷的看著我....

下了一個結論..."好瞎喔~"....嗟...這屬小孩....

這機車樣到底學誰的....咩爸OS:"不就是妳嗎?"

結果不論我好說歹說...咩咩都不肯做動作....

還一直笑....感覺我這個當媽的好像白痴....

算了........放棄.......

==================================

快到了比賽的日子....咩咩連白鷺鷥都不唱了....

完了....不知道跟Joan說要棄權來不來得及....

不過咩爸卻發現了一件事...就是咩咩學會唱"西北雨"

問我要不要讓咩咩改唱這首....當然嘛好....有唱就好....

開始訓練咩咩唱西北雨....為了求發音正確....

我還特地上網去查"西北雨"的歌詞耶....

西北雨直直落,鯽仔魚卜娶某,鮕鮐兄拍鑼鼓,媒人婆仔土虱嫂,

日頭暗揣無路,趕緊來火金姑,做好心來照路,西北雨直直落。

但是....還是沒有做動作.....

後來咩咩唱的很順了....我叫她在家人面前表演一下....

她說什麼都不肯唱....真的是.........>_<

我擔心她當天上台也不開金口...就一直給她洗腦....

甚至在前一晚...祭出重賞.....

我跟咩咩說..."如果明天有上台唱西北雨給園長媽咪和所有

小朋友聽,媽咪就買草莓巧克力蛋糕給妳吃"

咩咩聽了眼睛一亮...馬上說"YA~~好"....

沒多久我看到賊咩又露出賊表情的問:"那媽咪妳明天會來看嗎?"

我嚴肅的說:"媽咪明天要上班不能去學校看,不過我會問Joan老師...如果妳沒上台唱給大家聽...就什麼都沒有"

賊咩的賊計被識破...垂頭喪氣的說:"好吧~知道了"

哼...知咩莫若娘....我那不知妳那小腦袋瓜在想什麼....

=====================================

我有請Joan幫我錄影及拍照....咩咩有乖乖上台....

也有唱...but...超級小聲...根本都聽不到....

而且一開始根本都不唱....只唱了一半....

爸比去學校接咩咩時....咩咩一看到爸比馬上喊...

"我要吃草莓巧克力蛋糕"....爸比向Joan求證咩咩的表現...

確實有上台...雖然表現的不好...但也是有上台啦....

所以爸比就打電話給我...要我遵守承諾....

我呢....為了不讓咩咩覺得我食言而肥....我真的去買了....

不過...我特地挑了一個超級小的蛋糕....哈哈哈....

而且還要求咩咩要吃之前....再表演一次給我聽....

順便錄下來....

因為沒有準備動作....只好拿雨傘當道具.....

超迷你小蛋糕...不過也是不便宜....要52元/個

arrow
arrow
    全站熱搜

    yuhpei3388 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()