咩咩從出生後就沒剪過頭髮....連胎毛都沒剔過....

 

雖然當時婆婆有提醒我要幫咩咩剔胎毛....但我擔心剔了以後會長不出來或長的很慢....

 

於是就派爸比出馬隨便跟婆婆搪塞過去....還好...我的決定是對的...

 

因為後來朋友的BB真的因為剔胎毛長不出來而後悔....

 

再說小女生就是要留長頭髮才可愛丫....

=======================================================

咩咩的頭髮愈來愈長了....瀏海也愈來愈長....很容易插到眼睛....所以咩咩很愛揉眼睛....

 

旁人(大媽.二媽.外婆.奶奶)也一直碎碎唸...說我怎麼不幫咩咩修瀏海....

 

我不敢自己幫咩咩剪瀏海....因為她就像隻蟲一樣動來動去的...我怕弄傷她...

 

還是交給專業人士比較妥當點....於是乎....

 

我帶著咩咩來到我常弄頭髮的髮廊....就在我們住的大樓樓下.....老闆娘人很好地.....

 

一開始....爸比抱著咩咩坐在椅子上...老闆娘拿著剪髮專用的圍巾把咩咩圍起來....

 

咩咩還一臉茫然....不知所以...後來看著老闆娘拿著剪刀慢慢逼進...就嚇哭了....

 

開始想掙扎....老闆娘就快.狠.準的喀口察下去.....咩咩....就變成了....

~~~~~~~~~~~~~鏘鏘~~~~~~~~~~~~~~~可愛嗎?

咩咩OS:媽咪....我像小丸子嗎?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yuhpei3388 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()